Ako vymeniť alebo vrátiť šperk?
Nesedí vám veľkosť? Môžete ju vymeniť do 60 dní.
Nezabudnite, že šperky, ktoré prešli individuálnou úpravou (gravírovaním), nie je možné vrátiť ani vymeniť.
Je potrebné vrátiť pôvodný tovar a objednať si nový.
Můžete použít samoobsluhu Nov reklamace- Krok 1: Môžete použiť formulár pre odstúpenie od zmluvy a vyplniť ho.
- Krok 2: Zabaľte tovar, ktorý chcete vrátiť. Šperky určené na odoslanie by mali byť zabalené v krabici, nie v obálke. Nezabudnite, že tovar musí byť nepoškodený a nesmie vykazovať žiadne známky používania. Vráťte tovar v pôvodnom balení. Použité balenie a spôsob doručenia musia byť bezpečné. Nemôžeme niesť zodpovednosť za tovar poškodený alebo stratený počas doručovania.
- Krok 3: Do zásielky s tovarom vložte vyplnený formulár alebo informácie o vašej osobe. A v prípade, že ste platili na dobierku, aj číslo účtu, kam budeme vracať peniaze.
- Krok 4: Pošlite nám zásielku na vaše náklady Slovenskou poštou alebo GLS (vrátený tovar neposielajte na dobierku) na adresu:
- Silvex 925 s.r.o.,
Zvěřinova 3457/4 F2.101
130 00 Praha 3
Česko
info@silveamo.sk
+420 608 131 561 - Krok 5: Aby sme mohli kontrolovať, kde sa zásielka nachádza, pošlite nám sledovacie číslo na e-mail info@silveamo.sk
- Krok 6: Urobte novú objednávku.
Spätná zásielka
Ideálny spôsob, ako môže zákazník vrátiť tovar späť e-shopu, je tzv. Spätná zásielka. Ako to funguje?
01
Zákazník vhodne zabalí vrátený tovar a k zásielke pridá vratkový formulár dodaný e-shopom.
02
Zásielku odnesie na akékoľvek podacie miesto Packeta.sk.
03
Obsluhe prevádzky nahlási 8 miestny vratkový kód jedinečný pre daný e-shop (tzv. Identifikátor) 99116881.
04
Obsluha na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepí na zásielku.
05
Následne si zásielku na podacom mieste vyzdvihne náš kuriér a odvezie ju späť e-shopu.
06
Bude vám z ceny odečten poplatek 3 €.
Formulár pre odstúpenie od zmluvy nájdete tu
Ako reklamovať šperk?
Našli ste na tovare vadu do 24 mesiacov od kúpy tovaru?
Nároky z odpovednosti za vady sa nevzťahujú na vady spôsobené:
- Mechanickým poškodením
- Bežným opotrebovaním v rámci obvyklého používania
- Nevhodným zaobchádzaním a údržbou
- Vonkajšími vplyvmi
- Zásahom tretej osoby